Projekt jednego z pierwszych sklepów z ofertą piw rzemieślniczych. W zależności od oferty piwa
powstają trzy strefy mające swoje odzwierciedlenie w zaprojektowanych przez Studio regałach.
Centralnie umieszczona zostaje najbogatsza oferta piw bawarskich gdzie zaprojektowany regał z
widoczną konstrukcją wykonany jest z litych desek. Ta sama konstrukcja z propozycją piwa
polskiego zostaje wzbogacona o tradycyjne drewniane skrzynki kojarzone z polskim
sadownictwem. Trzecia strefa to asortyment piw z całego świata gdzie konstrukcja półek
pozostaje bez oprawy w ażurowym wydaniu. Studiu zależało na otrzymaniu charakteru
nowoczesnego sklepu - galerii piw gdzie klient ma możliwość swobodnego poruszania się po
sklepie z możliwością dotarcia do każdej półki. Dlatego w sklepie nie ma tradycyjnej lady z kasą,
powstaje natomiast centralnie umieszczona wyspa z obejściem mieszcząca w sobie cztery kegi z
piwem lanym. Tematyczny podział piw w sklepie ma również swoje odzwierciedlenie w projekcie
witryny.