das bier
projekt + realizacja + brand
2014
Projekt jednego z pierwszych sklepów z ofertą piw rzemieślniczych. W zależności od oferty piwa powstają trzy strefy mające swoje odzwierciedlenie w zaprojektowanych przez Studio regałach. Centralnie umieszczona zostaje najbogatsza oferta piw bawarskich gdzie zaprojektowany regał z widoczną konstrukcją wykonany jest z litych desek. Ta sama konstrukcja z propozycją piwa polskiego zostaje wzbogacona o tradycyjne drewniane skrzynki kojarzone z polskim sadownictwem. Trzecia strefa to asortyment piw z całego świata gdzie konstrukcja półek pozostaje bez oprawy w ażurowym wydaniu. Studiu zależało na otrzymaniu charakteru nowoczesnego sklepu - galerii piw gdzie klient ma możliwość swobodnego poruszania się po sklepie z możliwością dotarcia do każdej półki. Dlatego w sklepie nie ma tradycyjnej lady z kasą, powstaje natomiast centralnie umieszczona wyspa z obejściem mieszcząca w sobie cztery kegi z piwem lanym. Tematyczny podział piw w sklepie ma również swoje odzwierciedlenie w projekcie witryny.